12 Mart 2013 Salı

Yeni Bir Başlangıç

Selamlar!!!!!

Bu size ilk merhabam:) Birazcık heyecanlıyım, azıcık korkuyorum amaa çooookk mutluyum. Bu ilk yazışım değil aslında... Yıllarca ne defterler doldurdum kimselere okutmadığım, kimselerle paylaşmadığım... Sonra bir gün dedim ki madem bu kadar söyleyecek şeyin var hadi kızım ne duruyorsun??? Yazdım, sildim... yattım, kalktım, düşündüm, bulamadım... Noluyo bana derkennn acımasız gerçek yüzüme çarptı: ŞEKİL HER ŞEYDİR! Yıllarca karalayacağım en küçük kağıt parçasını bile seçen ben şimdi kalkmış bana ait hissetmediğim bir yere bir şeyler anlatmaya çalışıyorum!

İşte kader mi denir, doğru zaman mı bilmem... Bunca zamandır beraber çalıştığın insan öyle cam arkasından görerek tanınmıyormuş arkadaş... O camı aşıp girince tam benlik diyebileceğim kafama, ruhuma uyan hayatintuzubiberi blogunun sahibi Sayın Karaca'yı buldum! Dır dır dır başının etini yemelerim sonucu -ben bile kendimi bu kadar iyi yansıtamazken- "o" tam beni anlatan bu sayfayı yaptı.

 Ellerine kollarına sağlık 

hayatıntuzubiberi

 iyi ki varsın...

4 yorum:

  1. Aman efemdimmm
    Kimler gelmiş, kimler??
    Hadi hayırlı uğurlu olsun beybi, ilhamın bol, klavyen uğurlu, parmakların güçlü olsun :) Tasarımı beğenip mutlu olduğun için bende çok mutlu oldum kii naber :)) Bundan sonra kardeş blog ilan ediyorum ikimizi ve kokulu öpücükler benden sana gelsin tatlım ;)

    YanıtlaSil
  2. Blog dünyasına hoşgeldiniz, Banner muhteşem olmuş!
    <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoookk teşekkür ederimmm!!! Beğenmenize çok sevindim..... Bannercım muhteşem azcık;) umarım devamını da seversiniz:)

      Sil
  3. Bende bugün bi blog açtım sizede hayırlı olsun benim bloğumada beklerim.sevgiler;)

    YanıtlaSil