28 Mart 2013 Perşembe

Bu Yaz da Bizimlasın Neon!

   Allah'ımmm şükürler olsunn şu neonlar geldi hayatımıza azıcık renk geldi.... Tamam iyiydi hoştu tabalar, kremler, griler, siyahlar ama baydırmaya ramak kalmıştı doğrusu. Tam zamanında yetişti cıvıl cıvılll daha canlı daha neon sevdası! Ben de geçen yazdan beri -adabıyla- uymaya çalışırım bu eğlencelikli döneme. Adabıyla diyorum çünkü neon pembe üstü neon turanj yelek giyenler de abarıp cılkını çıkarmasalar tadından yenmeyecekler :) 






Ben de bu ciciyi beyaz bir atletle giyeyim diye aldım. Bi de bronzlaştık mı bu iş tamamdır bence:)

4 yorum:

  1. Vallahi çok güzel bebeğim. Beyaz atletin üstünde, yanık teninde, Güle güle iyi günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten bronz tende harika duracaktır.
    Bloglovinden sizi takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi tek iş bronzlaşmaya kaldı:) Çok teşekkür ederim ilginize hemenn sizinkine bir göz atıyorumm! :)

      Sil