13 Kasım 2013 Çarşamba

EVETTTTT!!

      Uzun uzun yollar yürüdüm geldim sana. Ne gördüysem, ne yaşadıysam şu hayatta hep bi parçamı alıp götürdü. Eksildim her gün bi parça daha eksildim, eksildim derken.... sen çıktın karşıma. İşte o an anladım neden böyle eksiktim. İçimi senle doldurunca, her yanımı sen kaplayınca tamamlandı her şey. 
      Her şeyin bi anlamı varmış meğer. Gözüne bakınca için titrer, kokusunun duyunca aklın başından gidermiş meğer... Anlatılan hatta o şarkılara, filmlere, yüreklere sığmayan şeyler gelip beni de bulurmuş meğer... Bambaşka bi dünya kafamda, bambaşka bi el var elimin içinde şimdi. Hiçbir şey imkansız, uzak, zor değil artık. Sana "evet" dediğim gün tam o anda kalsa hep kare.. Hiç bozulmadan, yıpranmadan, kırılıp dökülmeden...bizden mutlusu olur mu dünyada?











XOXO B.

1 yorum:

  1. Gerçekten duygulanmamak elde değil.
    Şu hayatta insanın hayat arkadaşını bulmasından daha güzel bir şey olamaz.
    O kadar yakışıyorsunuz ki birbirinize insanın baktıkça "allahımm nazarlardan koru yarebbimmm" diyor :) Gelinlik her bayana yakışır tabi ki ama insanın çok sevdiği biri gelin olunca, sanki en en en çok kendi arkadaşına yakışıyormuş gibi geliyor. Muhteşem bir gelin olmuştun canım benim. Bir ömür boyu aynı yastığa baş koymanız dileğiyle...

    YanıtlaSil